İletişim Bizim İşimiz

‘’Yaşasın Bakkalım’’Kampanyası

Projenin Kısa Tanıtımı:

Ülkemizde  2000’li yıllardan itibaren akın eden “Süper” marketlerin sayısı arttıkça bakkallara zor günler yaşatıyor. Mahalle aralarında ve köylerde bulunan küçük bakkallar, bugün sadece ekmek, sigara, çikolata gibi küçük ürünler satarak ayakta durmaya çalışıyor. Coca Cola olarak yok olma tehlikesi ile karşı karşıya gelen mahalle bakkallarına destek oluyoruz.

 

Amaç: Coca Cola promosyon ürünlerinin sadece bakkallarda satılmasını ve bakkalların müşteri potansiyelini kendi potansiyelimiz paralelinde artırmak.

 

Mesaj:

  • Bizi mutlu eden herkesi mutlu görmek istiyoruz,
  • Bir toplum değeri olan mahalle bakkallarımızı önemsiyoruz

Hedef Kitle:   

  • Türkiye Bakkallar ve Bayiler Federasyonu:Federasyona bağlı köy ve mahalle bakkaları
  • Köy ve Mahalle Bakkalları: Mevcut müşteriler,Potansiyel müşteriler

Yöntem ve Kullanılan Araçlar:

Mart 2014 :Proje ilk olarak İstanbul ve semtlerinde başladı Federasyona bağlı bakkallara  afişler asıldı semtlerde ise belediyelerle işbirliği yapılarak kampanyayı tanıtıcı bilboardlar yayınlandı.Federasyon yetkilileri kampanyaya katılımı üst düzeyde sağlamak maksadıyla üye bakkallarla bilgilendirme toplantıları yaptı.

Nisan 2014: Projede sonraki aşamada Bakkallar ve Bayiler Federayonu bölge toplantıları yaparak kampanyanın yaygınlaşmasına yönelik üyelerini örgütleme faaliyetlerine  hız verdi ayrıca Ulasal ve bölgesel TV kanalları ile gazetelere kampanyayı tanıtıcı reklamlar verildi.Coca Cola diğer reklamlarımızın yanında bu kampanyanın reklamlarını da yayınlatarak kampanyaya desteğimizi devam ettirdik.

Haziran 2014: Proje kapsamında Federasyon üyesi olduğu bakkallarda 5 adet bölge toplantısı düzenleyerek üyelerinin %80’ine yakınına ve coca cola olarak bizde kampanyayı tanıtıcı reklamlarımızla müşterilerimizin içerisinde hedef kitlemize %60 oranında ulaşmayı başardık.

 

Sonuç ve Değerlendirme: ‘’Yaşasın Bakkalım’’ Kampanyası ile özel sektör - sivil toplum kuruluşu birlikteliğinin çok güzel bir sonucu olarak hayata geçti.Kampanya ile toplum değeri ve kültürü olan mahalle bakkallarının yaşatılmasına yönelik çok önemli mesafeler kat edildi. Coca cola benzer kampanyaları her zaman desteklemeye devam edecektir. Çünkü ‘’Bizi mutlu edenleri çok seviyoruz’’.

 

© 2014 Tüm Hakları Saklıdır.

Ücretsiz web sitesi oluşturun!Webnode